HTML

Érted Ugatok Állatvédő Egyesület blogja

Friss topikok

  • Érted Ugatok Állatvédő Egyesület: BeBe :-) Emlékszem rá. Egy közmunkás srác találta az utcán, ő értesített minket. Chipje persze nem... (2015.03.04. 20:52) Nem egyszerű

Ez egy jó nap volt

2015.03.04. 21:14 Érted Ugatok Állatvédő Egyesület

Bár a legritkább esetben szokásom két egymást követő nap blogot írni, ez egy rendhagyó alkalom.

A tegnapi nap szomorúsága után - és ha kicsit elkenődünk, ez szerencsére mindig így van - ma szuper napunk volt.

Megérkeztek a kutyaházak a Hangya Közösségtől (nagyon-nagyon köszönjük Hangyák, nagy szükség volt rájuk!) hármat kaptunk, bélelt, szuper, jó állapotban lévő házikók. Zsuzsához szállították ki őket Terenyére, kettő megy a kennelbe, mert Vilma és Kapitány leamortizálták az ott lévőt, egyet pedig majd átszállítunk oda, ahol szükség van még rá.

A másik jó dolog, hogy kaptunk egy chipleolvasót :-) Erre is nagyon nagy szükség volt már, szintén Zsuzsánál landolt, a többieknek is onnan a legkönnyebben elérhető, és a legtöbb esetben eddig Terenyén lett volna rá szükség. Szeretném köszönetünket kifejezni Dr. Boros Imre pásztói állatorvosnak, aki, miután lecserélte a régi leolvasóját egy modernebbre, a régit egyesületünknek ajándékozta. Szilvi közölte is, hogy ki fog rakni otthon egy Robben posztert, ez hosszú sztori, de páran azért értik :-)

A másik dolog, hogy volt ma egy félig-meddig magánmentésem. Miután többszörösen megfenyegettük egymást, hogy  NINCS több kutya, amíg örökbe nem fogadnak tőlünk, nem tehettem másképp. Szóltak ma, hogy valószínűleg kiraktak egy kis tacsi keveréket Nagybátony központjában. Ott ül tegnap este óta a szelektív kukák mellett, és nem mozdul. Persze elmentem megnézni, helyes, 8-10 hónapos, kan, tacskó méretű, barna színű, kedves kis jószág. Készítettem róla 1-2 telefonos képet, néztem chipet (persze nincs) aztán eljöttem, nagyon nehéz szívvel. Ő Cimbi:

Szóval eljöttem. Elmentem postára, és amikor jöttem visszafelé, Cimbi már az út közepén ült, kerülgették az autók. Persze megijedtem és lehúzódtam, nem bírtam tovább, fogtam Cimbit, és elvittem biztonságos helyre. Bettikével - egy másik alapítványtól - próbálunk egyezkedni, hogy mi legyen a sorsa, lesz helye, ha a két kölyköt elviszed, olvasod ezt, Judit? :-)

Persze az igazán ideális az lenne, ha valaki gyorsan örökbe fogadná, Cimbi nem az egyesület kutyája, de azért az egyesületi telefonokon lehet róla érdeklődni, 06706311138 - Szilvi, ugye intézed? :-)

Este elvittem a chipleolvasót Zsuzsának, és megnéztem Betti cicát, akit ő fogadott örökbe. Betti cica vemhes, pár napja találták Pásztón. El is kezdtünk gyűjteni az ivartalanítására, persze nem kaptunk rá tudtommal egy forintot se, de végül is jobb is, ugyanis a cica olyan sovány, és olyan előrehaladott vemhes, hogy nem gondolom, el lehetne végezni még azt a műtétet. Szóval valószínűleg meg fognak születni a kiscicák, nem tudunk mást tenni, és ha Betti cica visszanyerte a versenysúlyát, utána lesz műtét.

Kb. ennyi a mai események lényege. Gondoltam megosztom veletek az örömhíreket is!

Ja, és az Érted Ugatok Facebook-ján légyszi osszátok Buksi posztját, mert kitűztük a 300-as megosztásszámot célul, és esetleg segíthetnétek elérni.

Szép estét mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ertedugatok.blog.hu/api/trackback/id/tr587241615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása